.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چه‌ معنادارد سیاست‌مدار مدیر ورزشی‌ شود؟

به گزارش مهر، علی لاریجانی شامگاه پنجشنبه در همایش اخلاق در ورزش که با حضور گسترده فعالان ورزش استان قم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از آسیب‌هایی که در ورزش حرفه‌ای وجود دارد و وزارت ورزش و جوانان باید برای آن چاره‌ای بیندیشد، ورود سیاستمداران در حوزه ورزش است و من هیچ وجه عقلایی در آن نمی‌بینم که باشگاهی کاملا شخصی است ولی افرادی در آن باشگاه مسئولیت می‌گیرند که سابقه ورزشی ندارند.

وی اضافه کرد: ورزش حرفه‌ای مثل سایر فنون است و باید افراد متخصص وارد این حرفه شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی مدیران چند شغله در مجلس اظهار داشت: در آن زمان تعداد زیادی از صاحب منصبان در ورزش‌های اسب‌سواری، تیراندازی و... مسئولیت داشتند. ممکن است این دیدگاه وجود داشته باشد که به خاطر دسترسی این افراد به مسئولان، بودجه‌ها بهتر و بیشتر جذب شود اما این که مملکت داری نیست.

لاریجانی از آنچه که به نظرش چانه‌زنی برخی افراد برای جذب اعتبارات بیشتر است انتقاد کرد و افزود: این مسئله باعث تضعیف علائق جوانانی می‌شود که دوست دارند در امور ورزشی پیشرفت کنند.

هجوم سیاستمداران در عرصه ورزش درست نیست

وی با بیان اینکه در رشته‌های ورزشی نباید از افراد سیاسی استفاده شود، بیان داشت: کارهای ورزشی باید در اختیار افراد متخصص باشد که ابعاد آن را بشناسند و سیاستمداران باید کمک کنند، نه اینکه صندلی آنها را بگیرند تا کم کم مسائل ورزشی را یاد بگیرند.

نماینده مردم قم در مجلس اضافه کرد: اینکه برخی افرادی که در امور ورزش صاحبنظر نیستند و سبقه سیاسی دارند و یا زمانی در سیاست ورود داشتند به این عرصه هجوم می‌آورند درست نیست.

لاریجانی گفت: وزارت ورزش و جوانان باید چارچوبی برای ورزش حرفه‌ای ایجاد کند که ورزش حرفه‌ای از این آسیب‌ها نجات یابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 دي 1390
این آقا زمانی که دفاع تمام قد از حضور یک غیر ورزشی برای وزارت ورزش شده بود گویا خانم ها باز از لبنان امده بودند و عین استیضاء حسینی رفته بود اونجا! آقای لاریجانی زمان انتخابات هست و شما هم یه چی میگی ها/وقتی سجادی معرفی شد هم تو این فکر بودی که از سجادی دفاع کنی ! حرف زیاده شنونده باید عاقل باشه.مرد حساب قم این حرفها رو می زنی بیا تو زادگاه مادریت مازندران این حرف رو بزن
l ...م 1 بهمن 1390
آقای لاریجانی 100 در100 حر ف شما درست است اما فاصله حرف وعمل شماها زیاد است که این یکی مشکل اصلی ماست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.